czwartek, 5 marca 2015

metryka dla maluszka

Witam♥
Jak ten czas szybko leci już mnie tu tydzień nie było, nie miałam wam też za bardzo co pokazać. Czekałam aż skończę część obrazka przeznaczonego na metrykę dla mojego maluszka. Podczas pobytu w szpitalu udało mi się wyhaftować tyle (tak w ramach przypomnienia)

Na dzień dzisiejszy metryczka ma się tak.
D porodu jeszcze cztery tygodnie mam nadzieje że skończę na czas :) 
Niczym innym się aktualnie nie zajmuję, cała uwaga skupiona jest na tym hafcie, mam nadzieję że kolejny post to finisz tego obrazka :) 


Kiepskiej jakości zdjęcia, ale pogoda też kiepska, pada. Robiłam co mogłam a wyszło jak wyszło.
Tak przy okazji brzydkiej pogody, piaskownica w domu :) Na blaszce do pieczenia jest kasza jaglana. Zabawa przednia a po zabawie wystarczy odkurzyć :)   

 

Pozdrawiam oraz Życzę sobie i wam cudownej, słonecznej, wiosennej pogody! 
Sylwuska 

15 komentarzy:

  1. Sliczny haft, ja jak bylam w ciazy to dla kazdego dziecka robilam kolderki z haftami krzyzykowymi, cudowna pamiatka na cale zycie, pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka będzie piękna - już jest piękna!
    A do piaskownicy jaki sprzęt fachowy:) No i mama ma trochę wolnego:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bliżej końca Sylwia;) podziwiam za wytrwałość, metryczka będzie wspaniała;) a piaskownica pomysł przedni;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo przybyło :) Byle do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna metryczka. Miłego czekania na zobaczenie dzidziusia. Pomysł super na zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna metryczka! I w mojej ulubionej sepii :) No to jeszcze trochę i będzie Was więcej :)
    Trzymam kciuki i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna metryczka się zapowiada :) ja również odliczam już dni do rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  8. Już tak niewiele zostało :)
    I widać, że synuś zadowolony z pomysłu mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna jest już na tym etapie,ciekawa piaskownica haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w xxx, na pewno zdążysz na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 tygodnie oj, to już tuż, tuż :). Mam nadzieję, że pochwalisz się nam swoim maleństwem :).

    A z obrazkiem na pewno zdążysz. Trzymam kciuki :).

    Rewelacyjny pomysł z domową piaskownicą :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Śliczny wzór metryczki na pewno będzie świetną ozdobą pokoju Bąbelka :) bardzo lubię obrazy w odcieniach brązu, mają swój urok. Życzę spokojnych dni do porodu i wszystkiego dobrego :)

    PS. Zapraszam na mojego bloga może jakieś obrazki się spodobają :) http://swiatkrzyzyka.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To będzie wspaniała pamiątka.
    Super zabawa na niepogodę. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł z tą piaskownicą. a hafcik na Urodziny piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł z tą piaskownicą. a hafcik na Urodziny piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam