wtorek, 5 czerwca 2012

Bez Aparatu

Witam i pozdrawiam wszystkich odwiedzających. Dziękuję za komentarze są przemiłe i dają mi dużo motywacji do dalszej pracy nad tym blogiem. Dziś niestety nie pokaże postępów na moim płótnie, bo moja siostra szaleje po świecie z aparatem, zdjęcia będą następnym razem a powiem że praca idzie bo od dwóch dni pada deszcz wiec jest czas:) Nie było mnie tu cały weekend, ponieważ u nas w weekend duży ruch, na przykład odwiedziła nas moja kuzynka z zaproszeniem na swój ślub fajnie dawno nie byłam na weselu więc zaszalejemy :) przy okazji zostaliśmy uhonorowani bo będziemy jej starostami i to też nowość bo jeszcze nie pełniliśmy takiej funkcji nie mogę się doczekać:) mykam teraz poodwiedzać wasze blogi do zobaczenia:)

2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać żeby zobaczyć postępy:) Udanej zabawy na weselu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja tez cierpliwie poczekam na fotki...

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam