czwartek, 14 czerwca 2012

zabawa 11 pytań

Zostałam zaproszona przez Healthy do zabawy 11 pytań. Jest mi bardzo miło ponieważ to moja pierwsza zabawa:)



zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań załączonych na blogu zapraszającego, a odpowiedzi wpisać na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do zabawy, ich podlinkowane nazwy wymieniasz w swoim poście. Nie wybieraj osób, które mają już powyższy tag. Oznacza to, że brały już udział w zabawie.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób wybranych i napisz je w swoim poście, zawierającym powyższy tag..
4. Zaproś wybrane osoby do zabawy.

No to odpowiadam na pytania
1. Dom czy szkoła? dom choć zawsze lubiłam szkołę:)
2. Koszykówka czy pływanie? zdecydowanie pływanie
3. Haft czy druty? oczywiście że haft
4. Wieś czy miasto? zdecydowanie spokój wsi:)
5. Ziemniaki czy ryż? kartofle hehe (ziemniaki)
6. Wełna kupiona czy uprzędziona samodzielnie? kupiona nie umiem nic robić z wełna 
7. Morze czy góry? oczywiście że góry- Kocham je!
8. Dzień czy noc? uroki nocy
9. Rower czy kanapa? aktywnie rower
10. Żarówka czy świeca? świeca...
11. Tramwaj czy samochód? wygoda- samochód 

oto moje pytania :
1 kot czy pies?
2 rolki czy rower?
3 dom czy mieszkanie?
4 jezioro czy las?
5 hafty czy książka?
6 kino czy łyżwy?
7 telewizor czy komputer?
8 spacer czy biegi?
9 piłka nożna czy siatkówka?
10 basen czy siłownia?
11 gdzie na wakacje?

a zapraszone przeze mnie osoby to :

1Twórczy początek...
2Haftem malowane
3realizacjamarzen
4Aldona
5Haftowana Galeria Marty
6Ja i cała reszta
7Ja kobieta
8Janeczkowo
9Moje haftowanie
10Mój Aniołkowy Świat
11Pasje Nitką Pisane

Po za zabawą dziękuję wszystkim ze ciepłe komentarze i za gratulacje :) Powodzenia życzę wszystkim:)

4 komentarze:

  1. Dzięki za odpowiedź i przedstawienie nowych osób do zabawy. Będą mogła popatrzeć sobie co oni robią.

    pozdrawiam cieplutko
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie :) i "do zobaczenia" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie - na pytania z przyjemnością odpowiem bez kontynuacji zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam